Activités pédagogiques et culturelles -
Un des derniers articles de cette section : "Théatre : Oliver Twist"

Oliver Twist

It was written by Paul Stebbings and Phil Smith and it was based on the novel of Charles Dickens.
We really enjoyed the play. The actors were really good and contrary to most actors they were actually good singers. I personally never saw or read the story of Oliver Twist and now I think that I might read the book because I found the story very funny and interesting.
After the play most of us went to Mc Donalds for lunch. You may wonder “Why is she talking about that in her article ?” Well I think that sharing this moment with other students and talking about the play was nice and even if I’m repeating myself : I enjoyed it.

KOUAM Irène, TES

Enregistrer au format PDF - Affichez cet article en PDF

Liste de tous les articles dans cette rubrique :

-   Théatre : Oliver Twist | Publication : 2 février
Oliver Twist On January 18th, the students of the european section (secondes, premières, terminales) and the CPES went to the theater to see a play of Oliver Twist. It was written by Paul (...)

-   STMG en sortie à BEAUNE et DIJON | Publication : 27 janvier
Les STMG en sortie à BEAUNE et DIJON En ce dimanche de janvier dès l’aube, les classes de première et terminale STMG sont parties en direction de Dijon à travers des paysages fraichement enneigés. (...)

-   Rallye mathématiques | Publication : 26 janvier
Rallye mathématiques En ce jour du mercredi 25 janvier 2017, de 13h30 à 17h30, s’est déroulé le Rallye mathématiques au Lycée Militaire d’Autun. Toutes les heures, les professeurs se sont relayés afin (...)

-   BUSINESS CHALLENGE BOURGOGNE FRANCHE COMTE | Publication : 26 janvier
BUSINESS CHALLENGE BOURGOGNE FRANCHE COMTE Au premier trimestre, tous les élèves de premières STMG du LMA ont participé à un jeu sérieux (Business Game) de gestion d’entreprise, en présence de (...)

-   Sortie PS3 Morvan | Publication : Décembre 2016